Стоматологія »
2009 »
Березень »
2 » Деякі фруктові соки більш небезпечні для емалі дитячих зубів, ніж газована вода
14:59 Деякі фруктові соки більш небезпечні для емалі дитячих зубів, ніж газована вода |
Від фруктових соків у дітей більше ймовірність демінералізаціі зубів, ніж від газованої води, показують нові дослідження. Фахівці дитячої стоматології вивчали найбільш часто вживані напої і виявили, що грейпфрутовий, апельсиновий і яблучний соки більш небезпечні ніж Кола. Д-р Ferranti Wong з Royal London Hospital і Д-р Linda Shaw з University of Birmingham Dental School провели безліч тестів на напоях і опублікували дослідження в «Dental Practice». Вони перевіряли реактивність різних напоїв на тітріруемую кислотність або їх схильність вступати в реакцію з гідроокисом натрію. Демінералізація емалі безпосередньо пов'язана з тітріруемой кислотністю напоїв. Ерозірованіе емалі також залежить від температури напоїв. Як і всі хімічні реакції, цей процес прискоряться при підвищеній температурі. Тому холодні напої менше пошкоджують емаль. Автори роблять припущення, чому в Європі люди більше схильні до ерозії емалі ніж в США. В Америці напої завжди подають з льодом, і хоча американські підлітки п'ють більше газованої води, у них менше проблем з демінералізаціей емалі. Дослідники кажуть, що стоматологи повинні говорити своїм пацієнтам з ерозією, щоб вони пили напої через трубочки, також рекомендувати користуватися фтор містять ополіскувачі і гелями. |
|
Переглядів: 923 |
Додав: admin
| Рейтинг: 0.0/0 | Дивись також : Гроші заплатив, а вилікували іншого |